مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:352020-08-15اقتصادي

افزایش 742 درصدی میزان سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از افزایش 742 درصدی میزان سرمایه گذاری در استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از افزایش 742 درصدی میزان سرمایه گذاری در استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سجاد رستمی 25 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری از افزایش 742 درصدی میزان سرمایه گذاری در استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: همچنین میزان اشتغال در این مدت 232 درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بحث سرمایه گذاری در حوزه معدن با افزایش 97 درصدی مواجه بودیم و تا چند ماه آینده چند معدن دولومیت و منیزیم در استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به برنامه های سازمان صمت در خصوص تحقق شعار سال در راستای جهش تولید، گفت: حدود 500 میلیارد تومان تسهیلات جهت سرمایه گذاری در این حوزه و 200 میلیارد تومان جهت سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با سود 18 درصد و یارانه 3 درصد در نظر گرفته شده است.

رستمی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در بحث ثبت سفارش واردات کالا رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داده است، همچنین در جذب تسهیلات بند الف تبصره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 742 درصدی میزان سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

افزایش 742 درصدی میزان سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری