مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-15ورزشي

اورسجی با مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیدار کرد


رییس و مسئول کمیته جوانان فدراسیون کبدی با مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص همکاری های گسترده دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر اورسجی با هدف تعامل هرچه بیشتر با وزارت ورزش و جوانان در زمینه همگانی کردن رشته کبدی ظهر امروز به همراه کمال سعدی آل کثیر رییس کمیته جوانان فدراسیون با دکتر حمید بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار برنامه های همگانی فدراسیون کبدی و پویش هایی که این روزها با توجه به ویروس کرونا برای تمامی استان ها در نظر گرفته شده است مطرح گردید که با استقبال و حمایت دکتر بنی تمیم نیز همراه بود و وی اعلام کرد: وزارت ورزش از برنامه هایی که به رشد و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده منجر شود حمایت های لازم را انجام خواهد داد و یکی از رشته هایی که مورد حمایت همه جانبه وزارتخانه است رشته زیبا و بومی کبدی است که می تواند نقش موثری در سلامت خانواده های ایرانی داشته باشد.

بنی تمیم در پایان گفت: رشته کبدی در کنار مبحث قهرمانی در زمینه همگانی و استعدادیابی هم جزو فدراسیون های موفق کشور در این چند سال گذشته است و این عملکرد خوب فدراسیون در تخصیص بودجه مناسب تاثیرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورسجی با مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیدار کرد

اورسجی با مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش دیدار کرد