مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-15پزشكي

کاهش استفاده از ماسک در خوزستان


در حال حاضر استان خوزستان از نظر انتشار عفونت در وضعیت خوبی است اما حفظ این وضعیت و رسیدن به وضعیت سبز، منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت خوزستان گفت: در حال حاضر استان خوزستان از نظر انتشار عفونت در وضعیت خوبی است اما حفظ این وضعیت و رسیدن به وضعیت سبز، منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا است.

دکتر سیدمحمد علوی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (25 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر استان خوزستان از نظر انتشار عفونت در وضعیت خوبی است اما حفظ این وضعیت و رسیدن به وضعیت سبز، منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از استان ها درخواست شده که نظارت های تیمی بر روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی، با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف تشدید شود.

در حال حاضر این نظارت ها بسیار کمرنگ شده و در برخی شهرها انجام نمی شود و در برخی شهرها نیز نظارت ضعیف است.

علوی ادامه داد: در استان خوزستان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد 44 درصد، پاساژها 50 درصد، دفاتر پیشخوان 63 درصد، نانوایی ها 64 درصد، پلیس 67 درصد، مطب ها 73 درصد، رستوران ها 80 درصد و هتل ها 86 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش استفاده از ماسک در خوزستان

کاهش استفاده از ماسک در خوزستان