مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-15اجتماعي

جمع آوری تخم و شفیره های آفت پروانه دم قهوه ای در اهر


اقدام مناسب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در جمع آوری تخم و شفیره های آفت پروانه دم قهوه ای در جنگل های اهر باعث سرسبزی دوباره درختان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با آفت پروانه دم قهوه ای سبب جان گرفتن دوباره جنگل های منطقه بویژه در مناطق اطراف روستاهای افیل، بهل، انداب (پارک جنگلی فندقلو)، آللو و گوراوان ها شده و باید برای کنترل هر چه بیشتر آفات در فصل پاییز این فعالیت ها تداوم یابد.

پیش از این در.

این مسئله بدون همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل و بویژه شهرستان مشگین شهر که همجوار با جنگل های شهرستان اهر هستند ناقص بوده و سبب خواهد شد تا آفت پروانه دم قهوه ای به صورت کامل از بین نرفته و در آینده نزدیک دوباره گسترش یابد.

این امر لازمه به وجود آمدن ارتباط بین استانی است تا برای مدتی این مشکل که بلایی نابود کننده برای جنگل ها است تا حد زیادی مرتفع شود.

بدیهی است اقدامات انجام یافته تا بدین جای کار مناسب بوده و در کنار این اقدامات، ترمیم فنس کشی ها جهت حفاظت هرچه بیشتر و احیای بسیاری از مناطق جنگلی، نوید جدیتی بیشتر در صیانت از منابع طبیعی در این مناطق را می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تخم و شفیره های آفت پروانه دم قهوه ای در اهر

جمع آوری تخم و شفیره های آفت پروانه دم قهوه ای در اهر