مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-15سياسي

مراسم عزاداری ماه محرم توسط هیات ها در فضای باز برگزار شود


معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی بابیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در فضای بسته ممنوع است، گفت: با هیأتهای برگزارکننده مراسم عزاداری در فضای بسته برخورد قانونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی روز شنبه در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، در اراک، اظهار کرد: هفت شهرستان استان مرکزی دارای وضعیت قرمز، سه شهرستان زرد و 2 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: متأسفانه با وجود وضعیت کرونا در شهرستان های استان همچنان 30 درصد شهروندان نیز از ماسک استفاده نمی کنند و وضع در روستاها بدتر است، به طوری که 50 درصد ساکنان روستاها از ماسک استفاده نمی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: در روستا مسئولیت و تاکید افراد به زدن ماسک و رعایت اصول بهداشتی بر عهده دهیار و بخشدار است.

اکرمی اشاره به افزایش تردد روستاییان با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی، تاکید کرد: بخشداران و فرمانداران باید مسئولیت این شرایط را بر عهده بگیرند، شرایط عادی نیست پس ترددها هم نباید عادی باشد.

به گفته وی با تعطیلی مراسم عروسی در روزهای آینده و نزدیک شدن به ماه محرم باید مراسم عزاداری ها طبق پروتکل های بهداشتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری ماه محرم توسط هیات ها در فضای باز برگزار شود

مراسم عزاداری ماه محرم توسط هیات ها در فضای باز برگزار شود