مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-15بين الملل

زوال و تنهایی تاریخی آمریکا در عرصه بین الملل


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد ثابتی؛ برای تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا حداقل به 9 رای مثبت و عدم وتوی اعضای دائم شورای امنیت نیاز بود، - قطعنامه پیشنهادی آمریکا جهت تداوم تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد یک افتضاح تاریخی برای دولت ترامپ به بار آورد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد ثابتی؛ برای تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا حداقل به 9 رای مثبت و عدم وتوی اعضای دائم شورای امنیت نیاز بود، اما نه تنها 9 رای مثبت جمع نشد ، چین و روسیه آن را وتو کردند ، بلکه در یک رسوایی بی سابقه حتی کشورهای اروپایی نیز به این قطعنامه رای مثبت ندادند و تنها کشور جویای نام دومینیکن با ایالات متحده همراهی کرد.

در هزیمت تاریخی دیشب آمریکای ترامپ چند عامل دخیل بود: اولین عامل مقاومت تاریخی ملت ایران در برابر تحریم ها و همراهی با حاکمیت در ایستادگی مقابل زورگویی ها بود .

آمریکا ، اروپا و اکثر سران دنیا گمان نمی کردند جمهوری اسلامی بیش از دو سال بتواند در برابر تحریم های کمرشکن تاب بیاورد و همزمان از مواضع خود عدول نکند.

به پشتوانه همین حمایت ها بود که نظام جمهوری اسلامی رزمایش های متعدد برگزار کرده و حضور خود را در مناطق اطرافش گسترش داده و علنا حقوق خود را طلب می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوال و تنهایی تاریخی آمریکا در عرصه بین الملل

زوال و تنهایی تاریخی آمریکا در عرصه بین الملل