مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-15ورزشي

اتحاد و یک دلی، رمز موفقیت مکتب سپاهان در 180 دقیقه باقی مانده


اکنون بیش از هر زمان دیگر اتحاد بین بازیکنان و مدیریت باشگاه سپاهان برای سرافرازی مکتب شاهین، مطلوب فوتبال اصفهان است، زمانی که سپاهان رنگ و بویی آسیایی به خود بگیرد و بتواند از نام مقدس ایران در مجامع بین المللی دفاع کند کمتر کسی حواشی تلخ گذشته را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از کسب نتایج نسبتا ضعیف در فصل 98/99 سرانجام مدیران باشگاه سپاهان برای جبران نتایج سال قبل و ماندن در کورس قهرمانی در ابتدای فصل جاری  دست به اقدام مهمی زدند.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ذوب آهن که توانست نتایج خوبی را در جمع سبزپوشان کسب کند به تیم همشهری یعنی سپاهان می پیوندد تا بتواند نتایج سال قبل را جبران کند؛ با ورود قلعه نویی به سپاهان، امید در دل هواداران این تیم که در طی سال های قبلی کمرنگ شده بود مجددا پررنگ شد.

قلعه نویی در بدو ورودش بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت و باشگاه سپاهان نیز تمام قد به حمایت ژنرال فوتبال ایران پرداخت، حمایت های مجموعه سپاهان و حضور قلعه نویی بر روی نیمکت سپاهان سبب شد در ابتدای فصل این نوید به هواداران مخابره شود که مجددا شعار ما سپاهانیم و حالا، حالا قهرمانیم می تواند بار دیگر رنگ و بویی واقعیت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و یک دلی، رمز موفقیت مکتب سپاهان در 180 دقیقه باقی مانده

اتحاد و یک دلی، رمز موفقیت مکتب سپاهان در 180 دقیقه باقی مانده