مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-15سياسي

همایش طلایه داران تبلیغ امسال به صورت مجازی برگزار می شود


معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات گفت: امسال به دلیل محدودیت های کرونایی همایش طلایه داران تبلیغ با حضور اساتید تبلیغی، از جمله حجج اسلام میرباقری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام جنتی محب معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله در آستانه فرا رسیدن محرم همایشی ویژه مبلغان و مبلغات، تحت عنوان طلایه داران تبلیغ برگزار می کند اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت های کرونا ، نقش بسزایی در مواسات و کمک های مؤمنانه، کمک به کادر درمانی بیمارستان ها و تدفین جانباختگان داشتند.

محرم امسال نیز مبلغان به صورت جهادی در کنار عزاداران حسینی حضور خواهند داشت تا مراسم عزاداری در سراسر کشور بر اساس دستورالعمل های بهداشتی برگزار شده و زمینه ای ایجاد شود تا کمک های مؤمنانه و مواسات حسینی گسترش یابد و مشکلات مردم سریعتر برطرف شود.

حجت الاسلام جنتی محب تصریح کرد: امسال ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور زمینه اعزام و اسکان مبلغ را در تمام نقاط کشور فراهم خواهند کرد.

معاون اداره کل اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: موضوعات این دوره همایش طلایه داران تبلیغ عبارتند از هم بستگی و مسئولیت اجتماعی ، امتحان عظیم مواسات در آستانه ظهور ، تحول خواهی و عبور از دوران غرب گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش طلایه داران تبلیغ امسال به صورت مجازی برگزار می شود

همایش طلایه داران تبلیغ امسال به صورت مجازی برگزار می شود