مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-15حوادث

رفع تصرف یک هزار و 741 فقره اراضی ملی و منابع طبیعی


فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری پلیس پیشگیری به تشریح اقدامات و عملکرد این یگان در چهار ماهه نخست سال 99 پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی عباس نژاد در تشریح جزییات مربوط به اقدامات انجام شده یگان حفاظت سازمان جنگل ها در چهار ماهه اول سال جاری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران، جوامع محلی و سایر سازمان ها و نهادهای دولتی و مردمی، هزار و 689 فقره اطفا حریق در سطح 18 هزار و 620 هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی کشور انجام شده که در نوع خود اقدام ارزشمندی در حراست از منابع طبیعی محسوب می شود.

این مقام انتظامی افزود: در این مدت با اجرای 2 هزار و 504 فقره گشت هدفمند و حضور به موقع، از تصرف 2 هزار و 282 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کشور جلو گیری و با متعرضان برخورد قانونی شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، حفاظت مؤثر از منابع طبیعی کشور را به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های توسعه پایدار ضروری دانست و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) بر لزوم توجه و اهتمام بیشتر در حفاظت و حراست از منابع طبیعی، تحقق این مهم را در گرو انسجام و مشارکت درون و برون سازمانی و برخورد قاطع و مؤثر قوه قضاییه با دست اندازان به انفال دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف یک هزار و 741 فقره اراضی ملی و منابع طبیعی

رفع تصرف یک هزار و 741 فقره اراضی ملی و منابع طبیعی