مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-14حوادث

آتش سوزی یک فروند شناور در گناوه/حریق پس از 17 ساعت اطفاءشد


رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: آتش سوزی در یک فروند شناور سنتی حامل محموله کالا ظهر روز پنجشنبه در خور بندر گناوه رخ داد که پس از 17 ساعت تلاش حریق اطفاء شد.

- داود بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به محض اطلاع از آتش سوزی در یک فروند لنج حامل کالا از طریق دستگاه بی سیم به مرکز هماهنگی و کنترل ترافیک بندر گناوه در روز پنج شنبه در خور این بندر، کار مهار آتش سوزی آغاز شد.

رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: با توجه به موقعیت این شناور، عملیات اطفا حریق توسط دو یدک کش آتشخوار پسر و آزادی اداره بندر و دریانوردی به همراه خودروهای ایستگاه آتش نشانی، شهرداری، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بندر و دریانوردی گناوه و قایق های پایگاه دریابانی انجام گرفت.

وی گفت: به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها اولین اقدام جداسازی و انتقال لنج آتش گرفته بود که با سرعت از سایر شناورها جداسازی شد تا از سرایت آتش جلوگیری شود و به مکان امن انتقال و عملیات اطفا از طریق دریا و خشکی انجام گرفت.

بهادری اضافه کرد: به دلیل نوع و حجم کالا و گسترش آتش، شناور ناجی 9 از جزیره خارگ و ید کش شیما از بندر امام حسن برای کمک به مهار آتش به گناوه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی یک فروند شناور در گناوه/حریق پس از 17 ساعت اطفاءشد

آتش سوزی یک فروند شناور در گناوه/حریق پس از 17 ساعت اطفاءشد