مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-14بين الملل

مرگ مقام نزدیک به مادورو در اثر ابتلا به کرونا


مقامهای ونزوئلا اعلام کردند، داریو ویواس، فرماندار منطقه پایتخت این کشور، شهر کاراکاس، و از همپیمانان قدرتمند نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه در اثر ابتلا به کووید 19 در سن 70 سالگی درگذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ویواس، از اعضای ارشد حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا در 19 ژوییه در توییتر نوشت که تست ابتلایش به کروناویروس مثبت بوده و خودش را در قرنطینه قرار می دهد.

دلسی رودریگز، معاون رییس جمهور ونزوئلا در توییتر نوشت: ما در حین مبارزه و در حالی که به سلامت خودش و همه ما در نبرد سخت علیه همه گیری کووید 19 اهمیت می داد جان خود را از دست داد.

ویواس اولین مقام دولتی رده بالای ونزوئلا است که در اثر ابتلا به کروناویروس جدید جان خود را از دست می دهد هر چند که تا کنون چند تن از مقامهای این دولت تست ابتلایشان به کرونا مثبت در آمده است.

طارق العیسمی وزیر نفت ونزوئلا هم روز چهارشنبه اعلام داشت یک ماه بعد از ابتلایش به کرونا بهبود پیدا کرده اما دیوسدادو کابلو، معاون رییس حزب سوسیالیست ونزوئلا همچنان تحت درمان است.

ویواس همچنین یک عضو مجمع موسسان قانون اساسی ونزوئلا که در سال 2017 بعد از کسب کنترل کنگره توسط مخالفان در سال قبل از آن تشکیل شد، و همچنین یک معاون رییس حزب سوسیالیست نیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مقام نزدیک به مادورو در اثر ابتلا به کرونا

مرگ مقام نزدیک به مادورو در اثر ابتلا به کرونا