مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-14سياسي

معیار برگزاری مراسم عزاداری محرم بیانات مقام معظم رهبری است


معیار برگزاری مراسم های عزاداری محرم بیانات مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مراسم های ویژه محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود؛ اظهار داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مصوبات ستاد مقابله با در برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اذعان کرد: عزاداری ها، دستجات و دادن احسان و نذری باید طوری باشد که خدای ناکرده در آینده شاهد فاجعه نباشیم؛ چرا که دشمنان در صدد هستند دین و دستگاه امام حسین(ع) را زیرسئوال ببرند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت و ضرورت پیاده شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: مؤمنین باید سعی و تلاش کنند تا جامعه را به سمت صلاح ببرند و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حاکم شود.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: احتمالاً در جامعه افراد گناهکاری هم پیدا شوند ولی اگر افرادی در آن جامعه وجود دارند که در صدد اصلاح جامعه هستند، چنین جامعه ای ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به جریان مباهله خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام و علی الخصوص تاریخ شیعه 18 تا 25 ذی الحجه بسیار با اهمیت است و از آن جهت این هفته دارای منزلت واقع شده که اتفاقاتی بسیار مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار برگزاری مراسم عزاداری محرم بیانات مقام معظم رهبری است

معیار برگزاری مراسم عزاداری محرم بیانات مقام معظم رهبری است