مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-14سياسي

چشم انداز صلح محو رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد


خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با اشاره به جهاد فرزندآوری در جنگ نرم جمعیتی دشمن گفت: چشم انداز صلح، محو رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در مصلی برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و در روز عید مباهله اظهار کرد: امروز تبلیغ دین و دعوت به حق وظیفه همگانی است؛ منطق اسلام، گفت و گو و مذاکره و حفظ ارزش هاست و اسلام دین حق و همیشه و تا روز ظهور دین غالب است و جهانی خواهد شد.

وی با اشاره به روز خانواده افزود: همسران نسبت به خود و فرزندان حقوق یکدیگر را رعایت و برای خوشبختی، سعادت و بهشتی کردن یکدیگر تلاش کنند؛ امروز توسط دشمن جنگ جمعیتی راه انداخته شده است که با نام کنترل جمعیت و با وارد کردن فشارهای اقتصادی آن را به صورت نرم پیش می برند؛ جنگ جمعیتی باید مورد توجه قرار گیرد تا نباید اجازه داد که اهداف دشمن محقق شود و طبق فرمایش رهبری فرزندآوری یک جهاد است.

امام جمعه قدس گفت: آزادگان اسطوره های مقاومت مقابل شکنجه ها هستند؛ بعضی ها با زخم زبان زدن به ولایتمداران و انقلابیون شکنجه وارد کرده و آن ها با صبر خود تحمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز صلح محو رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد

چشم انداز صلح محو رژیم صهیونیستی را تسریع می بخشد