مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-14اقتصادي

صرفه جویی 1.2 میلیارد لیتری سوخت با نوسازی 5000 کامیون فرسوده


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با نوسازی 5000 دستگاه کامیون فرسوده، شاهد صرفه جویی یک میلیارد و 220 میلیون لیتری سوخت خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا، با اشاره به اینکه 65 هزار دستگاه کامیون بالای 40 سال در کشور وجود دارد، اظهار داشت: در راستای سیاست های دولت و تأکیدات وزیر راه و شهرسازی، نوسازی این ناوگان را در دستور کار خود قرار دادیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: در فاز نخست این طرح، تعداد پنج هزار دستگاه کامیون با سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی و بهره گیری از تسهیلات بانک صادرات ایران، نوسازی خواهد شد.

حسن نیا با بیان اینکه فعالیت کامیون های فرسوده فعال در شبکه حمل و نقل، پایش شده و موجود است، ادامه داد: بر این اساس، کامیون هایی که فعال نبوده اند، امکان استفاده از تسهیلات این طرح را ندارند.

وی همچنین عنوان کرد: این طرح، صرفه جویی یک میلیارد و 220 میلیون لیتری سوخت را در یک دوره هفت ساله به دنبال خواهد داشت.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه در فاز نخست، نوسازی کامیون های بالای 50 سال را هدف گذاری کرده ایم، خاطرنشان کرد: هر مالکی که ماشین خود را اسقاط کند به شرکت سازنده معرفی می شود تا کامیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 1.2 میلیارد لیتری سوخت با نوسازی 5000 کامیون فرسوده

صرفه جویی 1.2 میلیارد لیتری سوخت با نوسازی 5000 کامیون فرسوده