مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-14اجتماعي

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز/کندوان از ساعت 15 یک طرفه می شود


مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 امروز 24 مرداد از رودهن به سمت آمل و در محور کندوان تردد از ساعت 15 تا 24 امروز از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

- ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد موقت پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر پنج  جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر مسدود است که در این باره می توان به محورهای رامیان - اولنگ -  شاهرود و شهداد - نهبندان، جاده فرعی شمشک - دیزین، جاده خرم آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 اشاره کرد در محور قزوین-همدان تردد از باند کناری انجام می شود.

*  ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال وی درباره ترفیک فعلی محورهای منتهی به شمال کشور اظهار کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان، سرودار، پورکان، آتشگاه، آدران، پل خواب، سیاه بیشه و هریجان نشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز/کندوان از ساعت 15 یک طرفه می شود

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز/کندوان از ساعت 15 یک طرفه می شود