مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-14بين الملل

ایستادگی در مقابل صهیونیست ها، آنان را به شکست حتمی می کشاند


وزارت خارجه در بیانیه ای تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران معتقد است ایستادگی در مقابل دشمن صهیونیستی، آنان را به شکست حتمی می کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، چهاردهمین سالگرد پیروزی غرورآفرین مقاومت اسلامی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ سال 2006 را که شکست تاریخی به رژیم اشغالگر وارد آورد به ملت، دولت، ارتش و مقاومت لبنان و به ویژه دبیر کل حزب الله٬ تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است: این پیروزی بزرگ که در سایه انسجام داخلی میان طوایف مختلف و همدلی لبنانی ها به دست آمد، ثبات، امنیت و عزت را برای لبنان و منطقه به ارمغان آورد.

پایداری زنان و مردان لبنانی و رزم جوانان غیور مقاومت، درس عبرتی به متجاوزان و حامیان تروریست آنان داد که لبنان را از تهدیدات و تجاوزات رژیم جعلی اسراییل حفظ می نماید.

جمهوری اسلامی ایران معتقد است ایستادگی در مقابل دشمن صهیونیستی است آنان را به شکست حتمی می کشاند؛ همانگونه که جنگ 33 روزه سمبل ایستادگی و قدرت مردم در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی با پیروزی شیرین ملت لبنان همراه بود.

بدون تردید ملت لبنان طعم شیربن این پیروزی را همواره به خاطر خواهد داشت و اجازه نخواهد داد امنیت، استقلال و حاکمیت این کشور بازیچه دست دشمنان شود و با وحدت و همدلی، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در مقابل صهیونیست ها، آنان را به شکست حتمی می کشاند

ایستادگی در مقابل صهیونیست ها، آنان را به شکست حتمی می کشاند