مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-14سياسي

تاکید بر حمایت های مالی دفتر UNODC از نمایندگان افغانستان و پاکستان در ایران


مدیرکل روابط بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر حمایت های مالی دفتر UNODC از نمایندگان افغانستان و پاکستان در ایران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرعباس لطفی مدیرکل روابط بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: ایران آماده همکاری با UNODC و هر کشوری از منطقه در خصوص مقابله با مواد مخدر است، ایران با آغوش باز نمایندگان دو کشور افغانستان و پاکستان را در تهران پذیرفته و میزبان آنان در قالب برنامه مشترک Jpc )مرکز تبادل اطلاعات منطقه ای) است که بازوی ابتکار سه جانبه محسوب می شود.

وی در ادامه، با اشاره اقدامات سه جانبه ایران، افغانستان و پاکستان گفت: سابقه این همکاری ها، سرشار از عملیات ها و گشت های همزمان و تبادل اطلاعات میان سه کشور است، اما در عین اینکه ایران همواره آماده همراهی و کمک در ابعاد مختلف مبارزه با مواد مخدر است، تاکید می کنم که حمایت های مالی دفتر UNODC از نمایندگان افغانستان و پاکستان حاضر در ایران می بایست انجام شود.

لطفی تاکید کرد: اگر مرزهای مشترک افغانستان با دیگر کشورها تقویت و تجهیز شوند، علاوه بر اینکه از قاچاق مواد مخدر جلوگیری شده است، از بروز مشکلات و تهدیداتی همچون پناهندگان، آوارگان و شرارت ها نیز جلوگیری خواهد شد، در واقع اینها تهدیداتی هستند که طی سالهای گذشته ایران از ناحیه همسایه شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر حمایت های مالی دفتر UNODC از نمایندگان افغانستان و پاکستان در ایران

تاکید بر حمایت های مالی دفتر UNODC از نمایندگان افغانستان و پاکستان در ایران