مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-14بين الملل

مخالفت 24 کشور اروپایی با تحریم های آمریکا


24 کشور اروپایی به شدت به برنامه های آمریکا برای تحریم شرکت های اروپایی به دلیل مشارکت در انتقال گاز روسیه به اروپا اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، نمایندگان 24 کشور در اتحادیه اروپا نسبت به طرح های آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه خط گاز سیل شمالی2 اعتراض کردند.

روزنامه Welt آلمان نوشت که حرف و حدیث هایی درباره یاداشت اعتراض وجود دارد که هیأت اروپایی به وزارت خارجه آمریکا در یک نشست ویدئو کنفرانسی ارائه کرده است اما این روزنامه ننوشت که این اعتراض در چه سطحی بوده است و کشورهایی که به این اعتراض ملحق نشده اند نیز کدام کشورها هستند.

یک منبع دیپلماتیک اروپایی به روزنامه آلمانی گفت: می توانیم تأکید کنیم که در 12 آگوست در جریان نشست هیأت اتحادیه اروپا با وزارت خارجه آمریکا این اعتراض به سیاست تحریم توسط آمریکا، اعلام شد و در این اعتراض 24 کشور شرکت کردند.

این نشست به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد.

درباره محتوا نیز این روزنامه آلمانی نوشت که در یاداشت اعتراض همان چیزی آمده است که در بیانیه جوزپ بورل نماینده سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا آمده و تأکید کرد که اتحادیه اروپا به شدت نگران افزایش روند استفاده یا تهدید به استفاده از تحریم ها توسط ایالات متحده آمریکا علیه شرکت های اروپایی از جمله شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت 24 کشور اروپایی با تحریم های آمریکا

مخالفت 24 کشور اروپایی با تحریم های آمریکا