مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-14سياسي

جهادی که تلفنی شروع شد/ خانواده ای که در سیاهی شب هم میدرخشند


کسی در کوچه نبود، تلفیق سیاهی چادر و شب، او را برایم غریبه کرده بود اما وقتی صدای 《سلام حنان جان》 را از پشت حصار ماسکش رها کرد خیالم راحت شد.

- تا اینکه ساعت 3 ظهر فرمانده پیام داد: امشب ساعت 9، مسجد ابوالفضل کوی عمران، خانم و آقای قاسم پور کمک شبانه مومنانه دارند! دوست داشتید تشریف بیاورید، میهمان را که پس نمی زنند.

کوچه های تاریک غیر از من و خانم قاسم پور که بعد از مردد بودن از اینکه آدرس را اشتباهی نیامده ام با او تماس گرفتم، کسی در کوچه نبود، تلفیق سیاهی چادر و شب، او را برایم غریبه کرده بود اما وقتی صدای 《سلام حنان جان》 را از پشت حصار ماسکش رها کرد خیالم راحت شد.

میهمان ها کم بودند، خانواده هایی که خیلی یواشکی خودشان را به مسجد رساندند تا بی سر و صدا بسته های کمک معیشتی را بچینند، نه اینکه از کسی یا چیزی ترسیده باشند، نه، اما نقطه عطف همه آن ها گره خوردن روحشان به سکوت محض شبانه و لذت گمنامی بود، چیزی که بهشان قول دادم زیاد آن را با قدرت انتشار رسانه خدشه دار نکنم! عکس یواشکی وارد مسجد که شدیم خیلی آرام و وقتی همه درگیر صحبت های خصوصی آقای قاسم پور در رابطه با نحوه توزیع بودند طوری که کسی متوجه نشود چندتا عکس یواشکی از بسته ها گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادی که تلفنی شروع شد/ خانواده ای که در سیاهی شب هم میدرخشند

جهادی که تلفنی شروع شد/ خانواده ای که در سیاهی شب هم میدرخشند