مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-14سياسي

پرچم محرومیت زدایی در استان قزوین را برافراشته ایم


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان قزوین با تعامل و وحدت نظر پرچم محرومیت زدایی از نقاط مختلف استان را برفراشته اند تا توسعه استان شتاب بیشتری گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمد بیگی در جلسه شورای اداری بخش الموت شرقی که عصر پنجشنبه برگزار شد اظهار داشت: در میان 4 نماینده استان وحدت خوبی ایجاد شده تا بتوانیم به توسعه استان بیشتر کمک کنیم.

محمد بیگی تصریح کرد: حضور نمایندگان و مدیران اجرایی در مناطق مختلف استان می تواند به حل مشکلات سرعت دهد لذا منتخبان مردم هم عزم خود را جزم کرده اند و با برفراشتن پرچم محرومیت زدایی تلاش خواهند کرد تا فقر و محرومیت از چهره استان زدوده شود.

وی یادآور شد: البته قدردان تلاش های مدیران گذشته هستیم اما باید سیمای محرومیت استان را نشان دهیم و برای رفع آن همت کنیم نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر از سوی دولت زیرساخت ها در مناطق فراهم شود خود مردم می توانند روستاها و شهرهایشان را آباد کنند و برای جوانانشان شغل ایجاد کنند لذا باید تلاش کنیم بسرعت آب، برق و گاز و تسهیلات را به مردم برسانیم تا توسعه و عمران مناطق سرعت یابد.

وی از افزایش سرانه گاز از 12 میلیون به 18 میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: روستاهای آتان، کلایه، هنیز و شترخان برای اشتراک گاز نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم محرومیت زدایی در استان قزوین را برافراشته ایم

پرچم محرومیت زدایی در استان قزوین را برافراشته ایم