مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-14اقتصادي

نوبت گیری اینترنتی برای اهدای خون و پلاسما در ایام محرم


اگر چنانچه اهداکنندگانی حضوری به مراکز انتقال خون مراجعه کردند و ازدحام جمعیت بود، می توانند در همان مکان با استفاده از سیستم های موجود مراکز، - نوبت اینترنتی برای اهدای خون و پلاسما دریافت کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، جذب و حفظ اهدا کنندگان سازمان انتقال خون گفت: با توجه به افزایش میزان شیوع کرونا، هموطنانی که در ایام محرم و صفر نذر خون دارند و همچنین بهبود یافتگان کرونا با گرفتن نوبت اینترنتی، خون و پلاسما اهدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید مرتضی طباطبایی افزود: در سال های گذشته هم بحث نذر خون و نوبت دهی اینترنتی را داشتیم، اما امسال با شیوع کرونا این بحث اهمیت بیشتری یافته زیرا با نوبت دهی اینترنتی اهدا کنندگان خون کمتر معطل می مانند و هم با این روش پروتکل های بهداشتی نیز بهتر رعایت می شود.

وی با بیان اینکه در نوبت دهی اینترنتی هر اهداکننده ای سر زمان خود برای اهدای خون مراجعه می کند، ادامه داد: امسال در بحث رعایت مقررات اهدای خون سختگیرانه تر شده و اهدا کنندگان خون و پلاسما برای نوبت دهی به نشانی اینترنتی https://www.

ibto.

ir سایت سازمان انتقال مراجعه و بر روی قسمت نوبت دهی اینترنتی کلیک کنند و بر اساس استانی که در آن هستند، مراکز برای آنها مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت گیری اینترنتی برای اهدای خون و پلاسما در ایام محرم

نوبت گیری اینترنتی برای اهدای خون و پلاسما در ایام محرم