مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 20:552020-08-13فرهنگي

برگزیدگان جشنواره مطبوعات محلی و خبرگزاری ها معرفی شدند/خبرنگار فارس خوش درخشید


مریم سرگزی در ششمین جشنواره مطبوعات محلی و خبرگزاری ها، رتبه سوم گزارش ویدئویی و رتبه سوم مصاحبه تفصیلی را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، شامگاه پنج شنبه طی مراسمی برگزیدگان ششمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سیستان وبلوچستان معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور مسؤولان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد،  در بخش گزارش توصیفی – تحلیلی،  هدیه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم این  بخش تعلق گرفت به آرشام هنرکار از خبرگزاری تسنیم، هدیه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم این  بخش تعلق گرفت به لیلا خطیب زاده از خبرگزاری ایرنا، تندیس جشنواره، هدیه نقدی و لوح تقدیر رتبه اول این  بخش تعلق گرفت به فائقه راغی از خبرگزاری ایلنا.

در بخش گزارش خبری، هدیه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم این  بخش تعلق گرفت سید مجتبی طباطبایی زاده از پایگاه خبری عصرهامون، هدیه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم این  بخش تعلق گرفت  جواد قنبری از خبرگزاری مهر، در این بخش اثری حائز رتبه اول نشده است.

  در بخش گزارش ویدیویی هدیه نقدی و لوح تقدیر رتبه سوم این  بخش تعلق گرفت مریم سرگزی، هدیه نقدی و لوح تقدیر رتبه دوم این  بخش تعلق گرفت، سید امیرحسین عظیمی از خبرگزاری تسنیم، در این بخش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره مطبوعات محلی و خبرگزاری ها معرفی شدند/خبرنگار فارس خوش درخشید

برگزیدگان جشنواره مطبوعات محلی و خبرگزاری ها معرفی شدند/خبرنگار فارس خوش درخشید