مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-13بين الملل

نیویورک تایمز آمار تلفات کرونا در آمریکا را بیش از 200 هزار نفر برآورد کرد


بر اساس تجزیه و تحلیل روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز آمار قربانیان کرونا در ایالات متحده حدود 60 هزار نفر بیشتر از آمار فعلی در این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، تحلیل هایی که روزنامه نیویورک از پیش بینی های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا به دست آورده نشان می دهد که از ماه مارس به بعد حدود 200 هزار نفر از مردم آمریکا بیشتر از معمول جان خود را از دست داده اند.

   به نوشته بوده است.

این روزنامه آمریکایی نوشت، شمارش تعداد قربانیان زمان بر است و بسیاری از ایالت ها هفته ها یا ماه ها از ارائه گزارش در این خصوص عقب مانده اند.

  تخمین های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا بر اساس چگونگی عقب ماندگی داده های مرگ و میر در سال های گذشته تنظیم می شود.

حتی با این رویه، اگر ایالت ها سیستم ارائه گزارش خود را تغییر داده باشند و یا در صورت افزایش مرگ و میر، این ایالت ها در ارائه آمار بیشتر از گذشته عقب بمانند، این امکان وجود دارد که به ارائه آمار کامل اهمیت کمتری داده شود.

  نیویورک تایمز همچنین نوشت، هنگامی که ویروس در این نقاط کانونی افزایش پیدا کردند، قربانیان در دیگر بخش های آمریکا نیز افزایش یافتند.

  بسیاری از موارد ابتلا و مرگ و میر در جنوب و غرب آمریکا احتمالاً از برداشته شدن تعطیلی ها و محدودیت های مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز آمار تلفات کرونا در آمریکا را بیش از 200 هزار نفر برآورد کرد

نیویورک تایمز آمار تلفات کرونا در آمریکا را بیش از 200 هزار نفر برآورد کرد