مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-13اجتماعي

پذیرش 38 هزار دانش آموزش ملایری در سال تحصیلی جدید


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال بیش از 38 هزار نفر دانش ‏آموز در دوره های ابتدایی و متوسطه به امر تحصیل مشغول می شوند، گفت: - ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال بیش از 38 هزار نفر دانش ‏آموز در دوره های ابتدایی و متوسطه به امر تحصیل مشغول می شوند، گفت: از این تعداد در دوره ‏ابتدایی بیش از 21 هزار نفرو در دوره های اول و دوم متوسطه هرکدام بیش از 8000 نفر دانش آموز داریم.

‏ هادی سلگی پنج شنبه 23 مرداد ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امسال تعداد نیروهای سازماندهی شده ما در شهر ملایر، 2500 نفر هستند، افزود: در حال حاضر ثبت نام 50 درصد دانش آموزان پایه نهم ما در ملایر به طور قطعی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از بین بیش از 38 هزار نفر دانش آموز تاکنون 36 هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند، ادامه داد: در هفته آینده اکثر دانش آموزان پایه دهم ثبت نامشان را قطعی می کنند.

سلگی با اشاره به وجود مدارس مختلفی چون عادی، هیئت امنایی، شاهد، نمونه دولتی و تیزهوشان، اظهارکرد: در مدارس عادی به غیر از پول کتاب، بیمه و مجلات، مبلغ دیگری نباید از والدین دانش آموزان دریافت شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه لباس فرم دانش آموزان نیز بر اساس تصمیم انجمن اولیاء و مربیان مدارس است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 38 هزار دانش آموزش ملایری در سال تحصیلی جدید

پذیرش 38 هزار دانش آموزش ملایری در سال تحصیلی جدید