مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-13سياسي

مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل بهداشتی در نهاوند برگزار می شود


مسئول شورای مذهبی هیاتهای حسینی نهاوند گفت: مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در نهاوند برگزار می شود.

- محمدکریم بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاود با بیان اینکه زندگی ما ایرانیان با امام حسین(ع) گره خورده است اظهار کرد: امسال متاسفانه به واسطه بیماری ست افزود: طی جلساتی که با مسئولان هیات های مذهبی داشته ایم بر رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ویژه عزاداری تاکید داشیم.

وی با اشاره به دستورالعمل های مربوطه گفت: امسال عزاداری ها هم در فضای باز و هم در فضاهای مسقف برپا می شود که البته هر کدام نیز مطابق با شرایط خاصی انجام می گیرد.

 بحیرایی گفت: برنامه هایی مانند علم کشی، تعزیه، آتش زدن خیمه و شیرخوارگان حسینی که باعث تجمع افراد می شود طبق دستورالعمل ممنوع بوده و هیات های حسینی ملزم به رعایت آن هستند.

وی افزود: از سوی دیگر برگزاری مراسم هیات های عزاداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین هر نفر دو متر و با ظرفیت یک چهارم در نظر گرفته شده که حداکثر زمان برگزاری مراسم در فضای سرپوشیده نیز یک ساعت تعریف شده است.

نایب رییس شورای مذهبی هیات های عزاداری استان همدان با بیان اینکه مراسم سینه زنی فقط در فضای باز امکانپذیر است عنوان کرد: اگر هیاتی در پی برگزاری مراسم سینه زنی است باید حتما در فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل بهداشتی در نهاوند برگزار می شود

مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل بهداشتی در نهاوند برگزار می شود