مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-13بين الملل

استقرار سامانه گنبد آهنین ارتش صهیونیستی در مرزه غزه از بیم درگیری با مقاومت


ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز(پنجشنبه) از استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در نوار مرزی غزه از ترس تشدید تنش و درگیری ها با مقاومت فلسطین خبر داد.

- ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز(پنجشنبه) از استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در نوار مرزی غزه از ترس تشدید تنش و درگیری ها با مقاومت فلسطین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع عبری زبان اعلام کردند، ارتش اسراییل از بیم تشدید تنش در مرزهای جنوبی و احتمال درگیری با مقاومت فلسطین اقدام به نصب سکوهای سامانه گنبد آهنین در این منطقه کرده است.

جنگنده ها و بالگردهای اسراییلی بامداد امروز (پنجشنبه) برای چندمین بار متوالی طی روزهای گذشته اقدام به بمباران نوار غزه کردند.

در مقابل، مقاومت فلسطین هم هشدار داده که این جنایات را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

فوزی برهوم، سخنگوی حماس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و تصمیمات ظالمانه این رژیم در قبال نوار غزه اعم از تعطیلی گذرگاه کرم ابو سالم و کاهش مسافت مجاز برای ماهیگیری فلسطینیان به 8 مایل، تاکید کرد که مقاومت هرگز در برابر این تجاوزات سکوت نخواهد کرد و مسئولیت تمامی عواقب و پیامدهای خطرناک این تصمیمات متوجه این رژیم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سامانه گنبد آهنین ارتش صهیونیستی در مرزه غزه از بیم درگیری با مقاومت

استقرار سامانه گنبد آهنین ارتش صهیونیستی در مرزه غزه از بیم درگیری با مقاومت