موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-13ورزشي

سپاه جهرم در راستای منافع احزاب سیاسی فعالیت نمی کند


سپاه و بسیج در تبیین مبانی سیاسی نظام انقلاب اسلامی تلاش می کند و به هیچ عنوان در دسته و حزب های سیاسی و به نفع شخص خاصی فعالیت نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از جهرم، غلامعلی احمدی جابری امروز در نشستی خبری اظهار داشت: رسانه ها در برابر ایجاد روحیه امیدواری در بین مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان بیش از پیش تلاش کنند چرا که دشمنان برای ایجاد ناامیدی،  بسیار تلاش و هزینه می کنند.

وی افزود: پیشرفت و توسعه شهرستان جهرم در اولویت رسانه ها و اصحاب رسانه باشد تا مسئولان، عمل به وظایف خود را دوچندان کنند و توسعه همه جانبه شهرستان رخ دهد.

 فرمانده سپاه جهرم بیان داشت: سپاه جهرم با حفظ هویت و استقلال خود تلاش می کند که به همه دستگاه های اجرایی و اداری در راستای کاهش مشکلات مردم کمک کند.

احمدی جابری با بیان اینکه با توجه به نظر شرع مقدس اسلام همچنین پیشینه فرهنگی شهرستان دوچرخه سواری بانوان در فضای عمومی برای این شهرستان زیبنده نیست، گفت:  با توجه به اینکه بانوان هم نیاز به نشاط و ورزش دارند توقع داریم که شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان برای ایجاد فضایی مناسب برای ورزش بانوان تلاش و اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنم در دوره مدیریت خود، عدالت و توزیع عادلانه امکانات در پایگاه های سطح شهرستان صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه جهرم در راستای منافع احزاب سیاسی فعالیت نمی کند

سپاه جهرم در راستای منافع احزاب سیاسی فعالیت نمی کند