مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-13اقتصادي

تست میدانی تانک های ایرانی با حضور وزیر دفاع/ شلیک گلوله در 4 حالت ثابت و متحرک


وزیر دفاع از تانک های نیروهای مسلح در میدان تست تیراندازی و آزمایش عملیاتی بازدید و در جریان اقدامات سازمان صنایع دفاع در خصوص بهینه سازی و ارتقای تانک های نیروهای مسلح قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی پس از افتتاح کارخانه و خط تولید انبوه تایر خودروهای تاکتیکی و آفرود و همچنین افتتاح از خط بهینه سازی و ارتقاء توان عملیاتی تانک های نیروهای مسلح  با حضور در میدان تست و سایت تیراندازی تانک ها، قدرت مانور و تیراندازی 4 حالته تانک ها را مورد بازدید قرار داد.

   وزیر دفاع در این بازدید اظهار داشت: صنعت دفاعی بومی کشور عزیزمان با بهره گیری از تجربه گرانسنگ 8 سال دفاع مقدس توانسته است کلیه تجهیزات، ادوات و محصولات دفاعی و نظامی خود را با استفاده از علم و دانش بومی و بدون هیچگونه نیازی به بیرون از مرزها و کمک کشورهای بیگانه بهینه سازی کند.

امیر حاتمی تصریح کرد:  با تکیه بر شعار ما میتوانیم توانسته ایم تمامی تانک های نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه را به کارآمد ترین تجهیزات و تسلیحات روز، مسلح و فرایند ارتقا و به روزرسانی در این تانک ها را به موفقیت به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف و راهبرد در صنعت دفاعی ارتقای توان و قدرت رزمی نیروهای مسلح در مقابل هر گونه تهدید احتمالی و تهدیدات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست میدانی تانک های ایرانی با حضور وزیر دفاع/ شلیک گلوله در 4 حالت ثابت و متحرک

تست میدانی تانک های ایرانی با حضور وزیر دفاع/ شلیک گلوله در 4 حالت ثابت و متحرک