مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-13سياسي

تعارضی میان برپایی عزاداری و رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانیم الگوی مناسبی را برای برگزاری مراسم عزاداری به کشور معرفی کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانیم الگوی مناسبی را برای برگزاری مراسم عزاداری به کشور معرفی کنیم.

حسن جعفری در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت اظهار کرد: در کنار تمام نواقصی که ممکن است وجود داشته باشد باید خدمات دولت به صورت ویژه تر اطلاع رسانی شود و در این راستا دستگاه ها با رسانه ها نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم، خراسان رضوی را تابلو و پیشانی کشور در این زمینه توصیف کرد و افزود: رسانه ها تمام مسائل در این زمینه را رصد کرده و بدانند که اگر دشمنان در استان به اهداف خود برسند، خواهند توانست تمام کشور را تحت تاثیر قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در خصوص برپایی عزاداری های ماه محرم دستورالعمل های بهداشتی ملاک نظر مدیریت استان است، خاطرنشان کرد: در این راستا علاوه بر نظارت و رصد کمیته نظارتی موجود در حوزه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارضی میان برپایی عزاداری و رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد

تعارضی میان برپایی عزاداری و رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد