مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-13سياسي

رزمایش سراسری اهدای خون در همدان برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری رزمایش سراسری اهدای خون در 25 و 26 مرداد ماه در همدان خبر داد.

- همدان - مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری رزمایش سراسری اهدای خون در 25 و 26 مرداد ماه در همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان؛ محمدرضا عزتی با اشاره به نیازهای خونی بیماران، اهدای خون را نوعی جهاد دانست و اظهار کرد: بسیجیان همان گونه که در دوران دفاع مقدس برای امنیت کشور خون هدیه کردند امروز نیز این آمادگی را دارند تا با اهدا کردن خون خود به افرادی که به خون نیاز دارند کمک کنند و سلامتی را به بیماران هدیه کنند.

وی با اشاره به اعلام نیاز سازمان انتقال خون به همه گروه های خونی، از برگزاری رزمایش سراسری اهدای خون توسط بسیج پیشکسوتان در همدان خبر داد و بیان کرد: این رزمایش به مدت دو روز در 25 و 26 مرداد ماه برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این رزمایش به صورت سراسری در کشور برگزار می شود، گفت: این رزمایش با شعار دیروز اهدای خون برای عزت و امنیت کشور و امروز اهدا خون برای سلامت هموطنان و جامعه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سراسری اهدای خون در همدان برگزار می شود

رزمایش سراسری اهدای خون در همدان برگزار می شود