مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:462020-08-13سياسي

تشکل های مدنی در تحقق اهداف نظام نقش آفرین هستند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تشکل های مدنی در راستای خدمت به مردم، رفع محرومیت و دفاع از آرمان های دولت و ملت نهادی برخاسته از دل مردم هستند و نقش برجسته ای در تحقق اهداف بلندمدت نظام دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال پیش از ظهر امروز در نشست به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی که در محل خانه تشکل ها در استان برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: تشکل های مدنی در راستای خدمت به مردم، رفع محرومیت و دفاع از آرمان های دولت و ملت نهادی برخاسته از دل مردم هستند و نقش برجسته ای در تحقق اهداف بلند مدت نظام دارند.

وی با بیان اینکه 40 سال از دفاع مقدس گذشت، به نقش آفرینی مردم در آن دوران گریزی زد و افزود: نظام ما بر اساس مشارکت و حضور مردم شکل گرفت و  استقلال کنونی ما به واسطه ایستادگی مردم در مقابل ابرقدرت ها حاصل شده است، لذا در همه عرصه ها شاهد ورود مردم و حمایت آنان از نظام و انقلاب هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به نقش برجسته مردم و مشارکت آنان در اوایل انقلاب خاطرنشان کرد: مشارکت مردم جزو برجسته ترین اقداماتی بود که منجر به بثمرنشستن انقلاب شد و با مشارکت مدنی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مدنی در تحقق اهداف نظام نقش آفرین هستند

تشکل های مدنی در تحقق اهداف نظام نقش آفرین هستند