مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:462020-08-13سياسي

افتتاح کارخانه و خط تولید تایرِ خودرو های تاکتیکی و آفرود توسط وزارت دفاع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، مدیر عامل سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و جمعی از مسئولان استان لرستان، کارخانه و خط تولید انبوه تایرِ خودرو های تاکتیکی و راهکنشی (قابل استفاده در میدان های نبرد) آفرود و تایر های .

- کارخانه و خط تولید انبوه تایرِ خودرو های تاکتیکی و راهکنشی (قابل استفاده در میدان های نبرد) آفرود و تایر های رادیال و عمومی با حضور وزیر دفاع افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، مدیر عامل سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و جمعی از مسئولان استان لرستان، کارخانه و خط تولید انبوه تایرِ خودرو های تاکتیکی و راهکنشی (قابل استفاده در میدان های نبرد) آفرود و تایر های رادیال و عمومی افتتاح و راه اندازی شد.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و لزوم به گردش درآمدن دو چندانِ چرخ های صنعت در تمامی صنایع داخلی برای دستیابی به رونق اقتصادی گفت: وزارت دفاع با تلاش و همت متخصصان صنعت دفاعی و بکارگیری ظرفیت های بالقوه و بالفعل خود توانسته است مسیر ترقی و پیشرفت صنعتی خود را با جدیت و تلاش مضاعف پیش برده و به دستاورد های عظیم و شگرفی در دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارخانه و خط تولید تایرِ خودرو های تاکتیکی و آفرود توسط وزارت دفاع

افتتاح کارخانه و خط تولید تایرِ خودرو های تاکتیکی و آفرود توسط وزارت دفاع