مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-13سياسي

هوشمندسازی مرزها در حال پیگیری است/تعامل با مرزنشینان در اولویت


فرمانده مرزبانی کردستان هوشمندسازی مرزهای این استان همزمان با سراسر کشور را در دست اقدام عنوان کرد و گفت: این مهم در راستای افزایش امنیت مرزها به صورت ویژه پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا مرزبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های استان کردستان اظهار کرد: همکاری و تعامل اصحاب رسانه با مرزبانی در راستای کمک به نهادینه کردن امنیت پایدار در مرزهای کشور یکی از نیازهای ضروری است و در همین راستا مرزبانی کردستان همواره از حضور و همکاری همه اصحاب رسانه استقبال کرده و انتظار دارد که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به سختی کار و فعالیت در مرزبانی، عنوان کرد: سختی کار رسانه و مرزبانی بالاست و به همین دلیل ما نیازمند همکاری بهتر اصحاب رسانه در راستای کمک به اجرایی کردن برنامه ها و فعالیت های خود هستیم.

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: در حال حاضر اقدامات و برنامه های مختلفی در بخش مرز در استان کردستان در دستور کار قرار گرفته است و تمامی تلاش ما این است که زیرساخت ها در راستای تامین امنیت پایدار در مرزهای کشور از جمله استان کردستان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت مرزهای استان کردستان به دلیل شرایط جغرافیایی بسیار سخت است، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و موقعیت منطقه، در بعضی از فصول سال امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی مرزها در حال پیگیری است/تعامل با مرزنشینان در اولویت

هوشمندسازی مرزها در حال پیگیری است/تعامل با مرزنشینان در اولویت