مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-13سياسي

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ سردار دکتر اسکندر مومنی در این پیام آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم بی تردید جامعه توسعه یافته محصول مشارکت آگاهانه، - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی به مناسبت 22 مرداد، روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ سردار دکتر اسکندر مومنی در این پیام آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم بی تردید جامعه توسعه یافته محصول مشارکت آگاهانه، هدفمند و مطالبه گر نخبگان آن جامعه در عرصه های مختلف بویژه عرصه اجتماعی است و قطعا دولت ها حتی در جوامع پیشرفته به تنهایی قادر به انجام همه امور نخواهند بود.

در واقع، سازمان های مرد م نهاد ستون های قوی و مستحکم و در عین حال ظریف و زیبایی هستند که امکان ساخت جامعه توسعه یافته بر فراز آن ها میسر می شود.

سازمان های مردم نهاد با افزایش کارایی، اثربخشی و انعطاف پذیری در اجرای برنامه ها در سطح جامعه و با قبول نقش های متفاوت نظیر مجری، همکار، مشاور و ناظر در کنار دولت می توانند نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

پیام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی