مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-13سياسي

عزاداری محرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اعتقادات را نمی توان نادیده گرفت لذا هدف این است که در شرایط موجود مراسم عزاداری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده پرشور برگزار گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش خبر صبح امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی، اظهار داشت: نحوه ارائه برنامه ها باید به گونه ای باشد که انتظارات مردم از دستگاه های اجرایی را مرتفع نماید.

وی با تأکید بر نقش روابط عمومی های دستگاه ها در این زمینه، تصریح کرد: روابط عمومی ها مکلف اند به محض طرح هر گونه ابهام و پرسش از سوی مخاطبین و جامعه هدف سازمان، نسبت به پاسخگویی اقدام نمایند و یک نسخه از  گزارش این موضوع را نیز به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: از وظایف شورای اطلاع رسانی این است که در خصوص موضوعات مورد نیاز دستگاه ها به بحث و رایزنی بپردازد و مدیران موظف اند برای استفاده از این ظرفیت، موارد مدنظر خود را به شورای اطلاع رسانی گزارش نمایند.

خوش خبر ادامه داد: طرح موضوع در شورای اطلاع رسانی بعد از رصد و بررسی به تدوین ملاحظات رسانه ای می انجامد تا موضوع برای انتشار در سطح جامعه از طریق رسانه ها مهیا گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود

عزاداری محرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود