مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-13حوادث

کشف 15 فقره سرقت در خاش


جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاش گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خاش 2 سارق حرفه ای دستگیر و 15 فقره سرقت دراین شهرستان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مسلم بزی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و مقابله با مجرمان با هدف دستگیری سارقان و فروشندگان موادمخدر، ماموران کلانتری 11 شهرستان با کار اطلاعاتی 2 سارق حرفه ای و یک توزیع کننده موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی چند عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاش بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی وسایل سرقتی و سلاح و مهمات از شامل2 قبضه سلاح گرم ،6 عدد خشاب ،38 تیر جنگی، یک کلت کمری با خشاب و 5 عدد فشنگ ، 2عدد دیش و 2 عدد رسیور کشف شد.

بزی با بیان انجام تحقیقات پلیسی بر برروی سارقان دستگیرشده و کشف 15 فقره انواع سرقت ،بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخوردقاطع با مخلان نظم عمومی و رضایتمندی شهروندان بصورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/75005


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 فقره سرقت در خاش

کشف 15 فقره سرقت در خاش