مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-12اقتصادي

وعده ای دیگر پس از 11 سال انتظار/ ورزشگاه های خرم آباد و بروجرد در انتظار اعتبار


پروژه های نیمه کاره سال ها کنار حرف ها و کارهای نیمه تمام خاک می خورند در استان لرستان نیز دو ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد و پنج هزار نفری بروجرد با گذشت 11 سال از کلنگ زنی آن ها برای تکمیل به 65 میلیارد تومان اعتبار نیازمندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، پروژه های نیمه کاره شبیه حرف های نیمه تمام اند، سرد و غمگین، انگار صدایی که نیمه از گلو بیرون آمده و نیمی از آن خفه شده، همه جا هم هستند.

شکل های هندسی لجبازی که با پاره های آهن یا سیمان ساخته می شوند و سال ها کنار حرف ها و کارهای نیمه تمام خاک می خورند و دیگر می شوند بخشی از ناخودآگاهمان، یا تکه ای از خاطرات کودکی که تا میان سالی ما را همراهی می کنند.

 انگار آن ساختمان تکمیل شود یا آن طرح راه بیفتد، یک چیزی از دست داده ایم، وجودشان در هر شهری عجیب نیست و کم و کیفشان گاهی غریب است.

پروژه های ورزشی که 11 سال است خاک می خورند  مثل ورزشگاه 15 هزار نفره خرم آباد که 11 سال است روی کاغذ مانده یا ورزشگاه پنج هزار نفره بروجرد که او نیز 11 سال از آغاز زمان کلنگ زنی اش می گذرد.

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در همین چند روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که ورزشگاه های 15 هزار نفره خرم آباد و ولایت بروجرد در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای دیگر پس از 11 سال انتظار/ ورزشگاه های خرم آباد و بروجرد در انتظار اعتبار

وعده ای دیگر پس از 11 سال انتظار/ ورزشگاه های خرم آباد و بروجرد در انتظار اعتبار