مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 20:102020-08-12سياسي

روایت محسن هاشمی، فروزنده، علایی و مطهری از یک پیروزی دیپلماتیک


در سی سال گذشته، تنها روز آغاز جنگ مورد توجه تبلیغات رسمی بوده و روز پیروزی ایران و آغاز صلحی پایدار مورد غفلت قرار گرفته و در هیاهوی مسائل سیاسی گم شده است.

- مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی دیپلماتیک ایران در مقابل رژیم بعثی عراق با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی و جمعی از شخصیت های سیاسی و فرماندهان دفاع مقدس در خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، محسن هاشمی در این مراسم با ذکر یاد امام و شهدا گفت: تلخی جام زهر پذیرش قطعنامه با پیروزی و صلحی که این تصمیم برای ایران و نسل های آینده به همراه آورد تبدیل به شیرین ترین شهدها برای امام و ملت ایران شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تأثیر یادآوری این گونه پیروزی ها در تقویت غرور ملی و بهبود سرمایه اجتماعی، یادآور شد: تقریبا همه کشورهایی که به نوعی مورد حمله یک نیروی خارجی قرار گرفتند، روز خاتمه جنگ را جشن می گیرند و کهنه سربازان و آسیب دیدگان در جنگ را مورد تقدیر و تکریم قرار می دهند که هم برای نسل گذشته و هم برای نسل جدید این دستاورد یادآوری وت قویت گردد و انسجام و وحدت اجتماعی و غرور ملی که بزرگترین سرمایه های یک جامعه هستند، ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت محسن هاشمی، فروزنده، علایی و مطهری از یک پیروزی دیپلماتیک

روایت محسن هاشمی، فروزنده، علایی و مطهری از یک پیروزی دیپلماتیک