مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 19:352020-08-12اقتصادي

برداشت طلای سپید با چاشنی دلهره


هفته گذشته هوای مازندران بارانی بود و این موضوع کشاورزان را نگران کرده بود روزهای آنان با نگرانی شب شد اما این روزها آفتابی است در هر صورت کشاورزان مازندران امیدوار به کرامت باران هستند چراکه همین باران موجب قد کشیدن محصول شان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرداد ماه که از ماه می رسد و نشاهای سبز تبدیل به خوشه های طلایی می شوند که به بار نشستن شان حکایت دور و درازی برای کشاورزان دارد که در گرمای سوزان تابستان عرق ریختند و در زمستان برای اماده کردن زمین در سرمای هوا به خود لرزیدند.

اما امسال باتوجه به شرایط کرونا یی که این موضوع خود زحمات و دلواپسی های شالیکاران را بیشتر کرد و باز با همه نگرانی های خود وارد زمین شدند و نشاهایی سبز را در دل زمین نشاندند.

درست است امسال شاهد افزایش سطح نشای مکانیزه افزایش یافت اما باز هم شالیکارانی هستند به دلیل کشت در مناطق کوهستانی و صعب العبور حتما باید به صورت نشاکاریو برداشت کند.

در هر حال این روزها خوشه های طلایی در مزارع برنج جلوه گری می کند و کشاورزان امیدوار به برداشت این خوشه ها هستند تا بتوانند مزد یک ساله زحمات و مشقت های خود را دریافت کنند که امروز باید به دادشان برسد تا سال های آینده نیز امید به کشت و کار در دلشان زنده بماند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت طلای سپید با چاشنی دلهره

برداشت طلای سپید با چاشنی دلهره