مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 17:552020-08-12اقتصادي

7 پروژه گردشگری و صنایع دستی در استان مرکزی افتتاح می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از افتتاح 7 گردشگری و صنایع دستی در استان در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی مرزبان روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در اراک، اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته تأسیسات گردشگری استان به دلیل شیوع کرونا متحمل خسارت بسیاری شده است.

وی ادامه داد: در چهار ماه نخست امسال میزان خسارات وارد شده به تأسیسات خسارت دیده و حوزه گردشگری شش میلیارد تومان برآورد شده و در حوزه صنایع دستی نیز 1.

5 میلیارد تومان خسارت ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: برای جبران خسارات وارد شده به تأسیسات آسیب دیده بسته های حمایتی و تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شده که تعدادی از متقاضیان به بانک معرفی شدند.

وی در خصوص پروژه های هفته دولت این اداره کل در استان گفت: در هفته دولت امسال هفت پروژه شامل 5 پروژه در حوزه گردشگری شامل افتتاح چهار اقامتگاه بومگردی در محلات، خمین، روستای هزاوه و کمیجان و 2 پروژه در حوزه صنایع دستی شامل 2 بازارچه در نیم ور محلات و کمیجان افتتاح می شود.

مرزبان در حوزه صنایع دستی با اشاره به فعالیت بیش از 8 هزار هنرمند در استان مرکزی که در 110 رشته فعالیت دارند، گفت: تاکنون 10 اثر از استان مرکزی مهر اصالت جهانی و 94 اثر نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه گردشگری و صنایع دستی در استان مرکزی افتتاح می شود

7 پروژه گردشگری و صنایع دستی در استان مرکزی افتتاح می شود