مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-12دانش

آغاز توزیع کارت کنکور 99 از 28 مرداد/ جزییات رفع نقص کارت آزمون


کنکور سراسری سال 1399 در روزهای 29، 30 و 31 مرداد و اول شهریورماه 99 برگزار می شود و داوطلبان از سه شنبه 28 مردادماه می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

- 8.

نحوه اعلام علاقه­ مندی داوطلبان علاقه­ مند به رشته ­های تحصیلی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه­ های تربیت دبیر شهید رجایی و پردیس ­های دانشگاه فرهنگیان برای پذیرش در این دانشگاه ها در مرحله انتخاب رشته اطلاع رسانی خواهد شد.

9.

آن دسته از داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در آنها براساس آزمون صورت می پذیرد، باید ضمن شرکت در آزمون، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری جهت انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاعیه این سازمان در زمان انتخاب رشته توجه کنند.

الزام دریافت کارت جداگانه برای داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه شرکت کرده اند برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم انسانی ، علوم تجربی و زبانهای خارجی که علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون گروه آزمایشی هنر با گذاشتن علامت در ردیف 39 تقاضانامه اعلام داشته اند، کارت شرکت در آزمون گروه هنر نیز جداگانه صادر شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کارت کنکور 99 از 28 مرداد/ جزییات رفع نقص کارت آزمون

آغاز توزیع کارت کنکور 99 از 28 مرداد/ جزییات رفع نقص کارت آزمون