مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-12سياسي

هیئات مذهبی اردستان نذورات خود را در قالب سبد کالا عرضه کنند


هیئات های عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی، برنامه های عزاداری را از یک تا دو ساعت برگزار و نذورات خود را در قالب سبد کالا عرضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد حیدری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا در فرمانداری اردستان اظهار داشت: مسئول برنامه ریزی و نظارت مراسم های محرم با هماهنگی امام جمعه سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: هیئات های مذهبی شهرستان اردستان باید تابع ابلاغیات ستاد کرونا بوده و با کاهش ساعات عزاداری نسبت به عدم پذیرایی، نذورات و عدم نخل گردانی و زنجیر زنی به منظور عدم جابجایی افراد اقدام کنند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: هیئت های عزاداری وظیفه دارند با رعایت مسائل بهداشتی و با حداقل ساعات برگزاری از یک تا دو ساعت اقدام به برگزاری عزاداری کنند و نذورات خود را در قالب سبد کالا درب منازل نیازمندان توزیع و با راه اندازی پویش پرچم مشکی هر منزل یک پرچم مشکی را درب منازل نصب کنند.

هیئات های عزاداری موظف به رعایت موارد بهداشتی هستند وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز داشت: هیئات های عزاداری موظف به رعایت موارد بهداشتی هستند و با بازرسی ها و نظارت توسط تبلیغات اسلامی و مشاهده عدم رعایت موارد بهداشتی در مرحله اول تذکر کتبی و در مراحل بعدی لغو مجوز فعالیت هیئات ها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی اردستان نذورات خود را در قالب سبد کالا عرضه کنند

هیئات مذهبی اردستان نذورات خود را در قالب سبد کالا عرضه کنند