مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-12بين الملل

تصمیمات کرونایی ترامپ برای کمک به ا قتصاد آمریکا بی تاثیر است


کارشناسان بر این باورند که تصمیم اخیر دونالد ترامپ در کنار گذاشتن مذاکره با کنگره و اجرای بسته کمک اقتصادی دیرهنگام بود و نمی تواند کمک زیادی به بهبود اقتصاد آمریکا انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کارشناسان می گویند: تصمیم چند روز پیش ترامپ در متوقف کردن مذاکره با نمایندگان کنگره و اجرای یک بسته کمک اقتصادی دیرهنگام بوده و تأثیر زیادی بر بهبود اقتصاد آمریکا نخواهد گذاشت.

ترامپ هفته گذشته ناامید از به نتیجه نرسیدن مذاکرات با نمایندگان کنگره تصمیم گرفت رأساً و بدون موافقت آنها خود یک بسته اقتصادی اجرا کند.

این بسته که در روز شنبه طی فرمانی از سوی رییس جمهور به دولت آمریکا ابلاغ شد به صورت موقت پرداخت مالیات توسط برخی کارگران را متوقف و کمک مالی 400 دلار در هفته به افراد بیکار شده را برای مدتی تمدید کرده است.

در قالب این بسته همچنین بازپرداخت وام های دانشجویی موقتاً به حالت تعلیق درآمده است.

  کارشناسان می گویند: اگر ترامپ بتواند از ابهامات قانونی اجرای این بسته عبور کند این طرح بعید است بتواند از نظر اقتصادی خیلی اثر مثبتی در پی داشته باشد.

مارک زندی، کارشناس ارشد اقتصادی در مؤسسه مودیز می گوید: این بسته حداکثر می تواند در مجموع 400 میلیارد دلار کمک اقتصادی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات کرونایی ترامپ برای کمک به ا قتصاد آمریکا بی تاثیر است

تصمیمات کرونایی ترامپ برای کمک به ا قتصاد آمریکا بی تاثیر است