مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-12فرهنگي

شرکت 82 کتاب فروشی خراسان رضوی در طرح تابستانه کتاب


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در استان خراسان رضوی تعداد کل کتابفروشی هایی که برای اجرای این طرح شرکت کرده اند 82 کتابفروشی است که 63 کتابفروشی مربوط به مشهد و 19 کتابفروشی مربوط به شهرستان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه گر که به همراه جلال مدیر شانه چی سرپرست اداره چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به منظور نظارت بر نحوه اجرای طرح تابستانه کتاب توسط کتابفروشی ها از چند کتابفروشی در  مشهد بازدید کردند، اظهار کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح تابستانه کتاب از 18 مرداد ماه در سراسر کشور، اجرای این طرح در خراسان رضوی نیز شروع شده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در استان خراسان رضوی تعداد کل کتابفروشی هایی که برای اجرای این طرح شرکت کرده اند 82 کتابفروشی است که 63 کتابفروشی مربوط به مشهد و 19 کتابفروشی مربوط به شهرستان ها است.

وی افزود: کتابفروشی هایی که در سه روز نخست اجرای طرح تابستانه کتاب، فروش داشته اند 70 کتابفروشی بوده که  تعداد 54 کتابفروشی مربوط به شهر مشهد و 16کتابفروشی نیز مربوط به شهرستان های استان  بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 82 کتاب فروشی خراسان رضوی در طرح تابستانه کتاب

شرکت 82 کتاب فروشی خراسان رضوی در طرح تابستانه کتاب