مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-12سياسي

ظرافت و دقت دو اصل مهم در شیوه برگزاری مراسم محرم سال جاری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ظرافت و دقت دو اصل مهم در شیوه برگزاری مراسم محرم سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام احمد رضایی ظهر چهارشنبه در ستاد عملیات محرم 1442 اظهارکرد: در ماه محرم سال جاری شرایط ما شرایط بسیار خاص و حادی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تلاش های همیشگی دشمنان برای حذف خط سرخ حسینی بیان کرد: این ممانعت ها و تحریف ها برای خط نورانی اهل بیت (ع) در طول تاریخ وجود داشته و متوکل ها و رضاخان ها سد راه این مسیر نورانی بوده اند.

رضایی با اشاره به تأثیرگذاری فرهنگ عاشورا در ابعاد مختلف ادامه داد: امسال هم دشمن چون گذشته برای موضوع عزاداری اهل بیت (ع) برنامه ریزی می کنند و هم بیماری کرونا سبک زندگی ها و مناسک دینی را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه از یک ماه پیش در تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برای ماه محرم جلساتی برگزار و کارگروه ها تشکیل شدند، گفت: جلساتی نیر برای توجیه و اقناع جامعه هدف تبلیغات اسلامی نیز برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تغییر برخی از مراسم های ماه محرم در سال جاری به واسطه جلوگیری از تجمعات نیازمند دقت و ظرافت است و اگر مراسم سنتی خاصی را می خواهیم حذف کنیم باید جایگزینی برای آن در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرافت و دقت دو اصل مهم در شیوه برگزاری مراسم محرم سال جاری است

ظرافت و دقت دو اصل مهم در شیوه برگزاری مراسم محرم سال جاری است