مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-12پزشكي

کشتار جنین های مشروع به دست والدین/ به ازای هر سه تولد یک سقط جنایی داریم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدالله- سالانه از 370 هزار مورد سقط جنین، 350 هزار مورد به سقط های جنایی (غیر قانونی) اختصاص دارد که 90 تا 93 درصد آن مربوط به بارداری های مشروع بوده و تنها کمتر از 10 درصد شامل بارداری های غیر مشروع می باشد! .

- این 370 هزار سقط مجموعی از سقط های (خودبه خودی، ارادی (سقط درمانی)، غیر قانونی (جنایی) می باشد که متاسفانه سقط های جنایی با 350 هزار مورد در سال، بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

نکته حائز اهمیت اینجاست که 90 تا 93 درصد 350 هزار سقط مربوط به بارداری های مشروع بوده و تنها کمتر از 10 درصد شامل بارداری های غیر مشروع می باشد.

اما چه عواملی جنین های مشروع را قربانی این اتفاق می کند؟ قاسمی در ادامه افزود: مهم ترین عامل در سقط فرزند نوع نگرش و سبک زندگی والدین می باشد، اکثر والدین فکر می کنند که با یک یا دو فرزند می توانند زندگی مطلوب تری به وجود آورد و با افزایش تعداد فرزند، سختی های اقتصادی، اجتماعی و.

افزایش می یابد.

بر اساس مشاهدات میدانی میزان سقط عمدی جنین با تمول خانواده ها، شغل و تحصیلات مادران رابطه مستقیمی داشته و هرچه جایگاه اجتماعی مادر و یا خانواده بالاتر باشد تمایل برای فرزندآوری، کمتر است؛ چرا که ترس از آینده شغلی نامشخص، آن ها را در انتخاب اشتباه کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار جنین های مشروع به دست والدین/ به ازای هر سه تولد یک سقط جنایی داریم!

کشتار جنین های مشروع به دست والدین/ به ازای هر سه تولد یک سقط جنایی داریم!