مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-12اقتصادي

واگذاری 200 دستگاه کامیون در هفته های آینده به رانندگان


گام مهمی در جهت نوسازی کامیون ها بر خواهیم داشت و به زودی 200 دستگاه کامیون به رانندگان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، محمد اسلامی در مراسم امضای قرارداد نوسازی 5 هزار دستگاه کامیون بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و بانک صادرات با بیان اینکه گام دیگری در نوسازی ناوگان در سال جهش تولید با تکیه بر توان نیرو ها و ظرفیت های داخلی برداشته ایم، گفت: امروز شاهد مراسم امضای قرارداد بین تولیدکنندگان و بانک صادرات در جهت نوسازی ناوگان هستیم.

او ادامه داد: پیش از این در زمان رونمایی ناوگان اعلام کردیم که 65 هزار دستگاه کامیون حمل و نقل بین شهری که دارای فرسودگی هستند، مشمول طرح نوسازی می شوند و به این ترتیب اولویت کار نوسازی را در این بخش انجام خواهیم داد.

اسلامی تصریح کرد: امروز در این قرارداد اولویت نوسازی کامیون های بالای 50 سال هدف گذاری شده است که 5 هزار دستگاه برای سیستم قوای محرکه مطلوب کشور و رانندگان ما در نظر گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نکته مهم و حائز اهمیت آن است که بخشی از این کامیون ها یخچال دار و تریلر های ترانزیت و حمل و نقل بین المللی است افزود: ما می توانیم با تسهیلاتی که در نظر گرفته ایم رانندگانی را که سال ها با کامیون قدیمی در جاده فعالیت کردند با دریافت تسهیلات روان و با فرایند کوتاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 200 دستگاه کامیون در هفته های آینده به رانندگان

واگذاری 200 دستگاه کامیون در هفته های آینده به رانندگان