مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-12فرهنگي

«قهرمان» فرانسوی فرهادی/ چرا فرانسه به سینمای ایران کمک می کند؟


مرکز ملی سینمای فرانسه، بخشی برای «کمک به سینمای جهان» دارد که روی پروژه آخر کارگردان ایرانی سرمایه گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پروژه جدید اصغر فرهادی جزو فهرست 13 پروژه حمایت شده از سوی مرکز ملی سینمای فرانسه، بخش کمک به سینماهای جهان ، قرارگرفت.

البته همین مقدار که در مرکز ملی سینمای فرانسه، بخشی برای کمک به سینماهای جهان در نظر گرفته شده است؛ موضوعی بسیار قابل تأمل و جالب به نظر می آید.

چرا فرانسه به سینمای برخی کشورها کمک می کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسینماسینما، دیروز، مرکز ملی سینمای فرانسه (cnc)، فهرست 13 فیلمی را که قرار است به زودی در کشورهای گوناگون ساخته شود اعلام کرد.

هرساله کارگردانان کشورهای گوناگون می توانند پروژه های خود را به همراه سناریو به زبان فرانسه با انگلیسی به بخش کمک به سینماهای جهان در فرانسه ارائه کنند که این پروژه ها باید از طریق یک کمپانی فرانسوی ارائه شود تا به عنوان ضمانت اجرایی پروژه پشت آن باشد.

پروژه جدید اصغر فرهادی با عنوان قهرمان از طرف کمپانی ممنتو، که کارهای آخر این کارگردان را تهیه و پخش می کند معرفی شده بود.

کشورهای گوناگونی مثل افغانستان، آفریقای جنوبی، الجزایر، لبنان و بسیاری دیگر مثل کشورهایی از آمریکای لاتین، آسیا و غیره می توانند پروژه های خود را ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قهرمان» فرانسوی فرهادی/ چرا فرانسه به سینمای ایران کمک می کند؟

«قهرمان» فرانسوی فرهادی/ چرا فرانسه به سینمای ایران کمک می کند؟