مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-12سياسي

خبرگزاری مهر، رسانه ای منتقد و منصف در میان رسانه های فعال است


مدیرکل جذب و حمایت از سر مایه گذاری استانداری قزوین گفت: خبرگزاری مهر در استان رسانه ای منتقد، منصف، با رسالت حرفه ای است که توانسته نقش تاثیرگذاری در عرصه اقتصادی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان قزوین حضور یافت و یاد شهدای عرصه قلم را گرامی داشت.

علیخانی در این دیدار اظهار داشت: در عصر کنونی رسانه ها نه تنها یک ابزار اطلاع رسانی بلکه یک ابزار مهم مدیریت هم محسوب می شوند که در صورت نادیده گرفتن آن نمی توان به اهداف تعیین شده دست یافت و مردم را اقناع کرد.

وی بیان کرد: رسانه ها در اعتمادسازی جامعه می توانند تعیین کننده باشند و با اطلاع رسانی درست، به موقع و واقعی به شفاف سازی امور کمک کنند و اعتماد مردم به نظام را نیز افزایش دهند.

خبرگزاری مهر در میان رسانه های متعدد در عرصه فضای مجازی و مطبوعات جایگاه بسیار خوبی دارد و در بخش اقتصادی بسیار موفق و تأثیرگذار عمل کرده است.

علیخانی اضافه کرد: خبرگزاری مهر در کشور و استان از منابع خوب خبری است و به عنوان یک مدیر اقتصادی بیشتر خبرهای این رسانه را رصد می کنم و برایم اهمیت دارد چون رسانه وزینی است و این جایگاه در استان نیز به خوبی حفظ شده است.

وی اظهار داشت: خبرگزاری مهر در کنار اطلاع رسانی دقیق و کیفی و به موقع توانسته با انتقاد منصفانه و طرح موضوعات مهم و بررسی آن در گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر، رسانه ای منتقد و منصف در میان رسانه های فعال است

خبرگزاری مهر، رسانه ای منتقد و منصف در میان رسانه های فعال است