مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-12حوادث

توقیف 50 قبضه اسلحه وینچستر از یک باند فروش اسلحه در البرز


فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات برای دستگاه های امنیتی و انتظامی موضوع اسلحه است گفت: اخیراً پلیس اطلاعات و امنیت البرز 50 فقره سلاح کشف و چهار نفر را در این خصوص دستگیر کرد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات برای دستگاه های امنیتی و انتظامی موضوع اسلحه است گفت: اخیراً پلیس اطلاعات و امنیت البرز 50 فقره سلاح کشف و چهار نفر را در این خصوص دستگیر کرد.

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه 22 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: ما به مردم البرز قول داده بودیم علاوه بر تشدید برخورد با مجرمین خشن، طرح ارتقای امنیت اجتماعی هم داشته باشیم و در همین راستا همکاران من طی 48 ساعت موفق شدند 127 نفر سارق حرفه ای را دستگیر کنند که 9 نفر از این افراد مالخر هستند.

60 درصد از افراد دستگیر شد دارای سابقه کیفری قبلی اموالی که کشف شده شامل خودروهای سرقتی، لوازم منزل، دوچرخه، حتی کفش، موتورسیکلت و.

به ارزش 29 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدیان افزود: جا دارد از مجموعه دستگاه قضایی به خصوص دادستان شهر کرج که هم قاطعانه ایستاده اند و هم از مامورین حمایت می کنند تشکر کنم.

بر اثر این اقدامات شاهد کاهش چهار درصدی سرقت در البرز در چهار ماهه اول امسال بوده ایمو فرمانده انتظامی البرز در خصوص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 50 قبضه اسلحه وینچستر از یک باند فروش اسلحه در البرز

توقیف 50 قبضه اسلحه وینچستر از یک باند فروش اسلحه در البرز